Post

5 sposobów na złagodzenie obciążeń finansowych dla małej firmy

Posiadanie firmy, czy to małej, czy dużej firmy, nie jest spacerkiem po parku. Są przypadki, kiedy niektórzy przedsiębiorcy rzucają ręcznik, ponieważ nie są w stanie poradzić sobie z poziomem stresu, który się z tym wiąże.

Jednak ci, którzy są dogged były w stanie wyrzeźbić niszę dla siebie i stać się popularne. Jednym z najczęściej spotykanych problemów w małych firmach są wymagania finansowe.

Jest to najpopularniejszy powód, dla którego niektórzy przedsiębiorcy rezygnują z działalności.

Spójrzmy na kilka sposobów, dzięki którym można złagodzić obciążenia finansowe w małej firmie.

5 kroków do wyeliminowania obciążenia finansowego MŚP

Idź na miękko, mniej papierów

Być może nie usiadłeś do rozumowania tego jako właściciel małej firmy. Mimo to, koszty papieru, materiałów do wysyłania korespondencji, tuszu i poczty mogą się stopniowo sumować w długim okresie czasu, stanowiąc ogromny wydatek biznesowy.

Możesz zdecydować się na unikanie używania papieru i nadal będziesz mógł wykonywać swoje zadania.

Nie drukowanie, jeśli nie jest to konieczne, przejście na cyfrowe systemy płatności rachunków i przechowywanie miękkich kopii ważnych dokumentów zamiast twardych kopii w dużych plikach fizycznych, to niektóre środki, które można przyjąć w celu zmniejszenia obciążenia finansowego, które pochodzi z używania papieru.

Oprócz zmniejszenia związanych z tym kosztów, będziesz bardziej ekologiczny , używając mniej papieru, co będzie bardziej chronić środowisko.

Wykorzystaj marketing cyfrowy

Marketing jest ważnym aspektem Twojego biznesu, ale to jak go prowadzisz jest ważne, zwłaszcza jeśli Twoja firma jest mała.

Dzięki marketingowi cyfrowemu, możesz pozbyć się znacznej części obciążeń finansowych. Kampanie e-mailowe, zawartość strony internetowej, SEO, posty w mediach społecznościowych lub interakcje kosztują prawie nic do wykonania. Wyniki są nawet znacznie bardziej satysfakcjonujące niż to, co można uzyskać z marketingu fizycznego.

Załóżmy, że nie tagowane wraz z bandwagon marketingu internetowego. W tym przypadku, brakuje Ci na szybki, zorientowany na wynik marketing i prawdopodobnie spędza dużo więcej z Twoim stylu. Twój koszt pozyskania klienta jest znikomy, gdy klienci przychodzą do ciebie przez te kanały chbudannels.

Twoje miejsce prowadzenia działalności jest kluczowe

To genialny pomysł, aby uzyskać własną przestrzeń biurową, w której działasz dla pewnej wiarygodności, ale musisz również rozważyć koszty.

Możesz pójść na całość, jeśli masz dużo do wydania i oszczędzania. Jeśli patrzysz na złagodzenie kosztów tego projektu, możesz zmniejszyć swoją lokalizację handlową, rozważając użycie swojego domu. Wszystko, czego potrzebujesz, aby twoi pracownicy zrobili, to telepraca z tobą.

Przestrzenie co-workingowe to kolejny sposób na zmniejszenie obciążenia. Możesz wynająć miejsce w dowolnej przestrzeni coworkingowej wokół ciebie i zapłacić za stopę kwadratową. Kiedyś pracowałem z przestrzeni biurowej w Atlancie 2 lata temu i płaciłem około 30 dolarów za stopę kwadratową. Biorąc pod uwagę, że potrzebowałem tylko adresu biurowego, było to dobre myślenie.

Idź odnowiony zamiast fabrycznie nowego sprzętu

Każdy lubi mieć swój sprzęt biurowy zupełnie nowy, ale czy warto, jeśli próbujesz zaoszczędzić koszty?

Odpowiedź brzmi: nie.

To dlatego, że można uzyskać odnowione kawałki sprzętu za tańsze, a oni nadal dostarczają jak gdyby były nowe.

Jednak trzeba ocenić dobrze, gdy idzie na odnowionych przedmiotów. Jeśli uważasz, że jest to bardziej rozważne, aby przejść do nowego konkretnego sprzętu, aby zaoszczędzić sobie natychmiastowe koszty w przyszłości, proszę zrobić.

Jednak takie rzeczy jak meble nie mogą być nowe. Producenci zazwyczaj reklamują różne odnowione urządzenia w obniżonych cenach. Zawsze szukaj ich i idź na te opcje.

Przygotuj budżet i trzymaj się go

Jeśli kiedykolwiek poszedłeś na duże zakupy bez budżetu, odkryjesz, że będziesz miał wydany więcej niż zwykle przez czas jesteś przez.

Budżet jest bardzo ważny, gdy nie masz wielu dostępnych funduszy.

Kiedy przygotowujesz budżet, może on pomóc Ci wykreślić rzeczy, bez których możesz się w tej chwili obejść.

Budżetowanie idzie w parze z redukcją kosztów biznesowych, ponieważ niemożliwe jest podejmowanie inteligentnych decyzji finansowych bez wiedzy o tym, ile masz funduszy.

Nawet po rozpoczęciu działalności gospodarczej, musisz narysować linię na minimalnej kwocie, która przychodzi do Ciebie miesięcznie i zaplanować na tym. Jeśli to, co przychodzi jest więcej, wtedy masz więcej oszczędności na nieprzewidziane nieprzewidziane okoliczności.

Słowo końcowe

Jeśli musisz odnieść sukces jako właściciel małej firmy, cięcie wydatków będzie kluczowe. Kluczem jest pozostanie tak długo w biznesie, jak to możliwe, gdy masz przełom i możesz nawet uaktualnić swój biznes do dużego. Po przejściu przez tę treść poznasz kilka sposobów, dzięki którym możesz złagodzić swoje obciążenia finansowe jako właściciel małej firmy. Pomogą Ci one osiągnąć cel biznesowy przy jednoczesnym zmniejszeniu wydatków.