Post

Trendy, które mogą kształtować pudełka i opakowania w 2022 roku

Wraz z końcem roku wszyscy zastanawiają się, czy rok 2022 przyniesie pudełkom i opakowaniom tak potrzebną ulgę po poprzednich dwóch strasznych latach. Przede wszystkim blokada poważnie zaszkodziła branży. W tym roku, gdy blokada została złagodzona, branża stanęła w obliczu wzrostu cen i niedoborów surowców.

Zatem, jaki problem lub trend, według Ciebie, będzie fundamentalnie kształtował druk/opakowania w 2022 roku?

Specjaliści z branży, z którymi się konsultowaliśmy, proponowali różne scenariusze. Niektórzy przewidują, że rok 2022 będzie rokiem odrodzenia i transformacji. Inni uważają, że w branży opakowań nastąpi konsolidacja. Ponadto wydaje się, że rok 2022 będzie rokiem krótkoseryjnego druku cyfrowego, zwłaszcza w opakowaniach. Inni jednak ostrzegają przed tragiczną sytuacją związaną z podażą wykwalifikowanej siły roboczej.

Dostępność wykwalifikowanej siły roboczej

Według badań, dostępność wykwalifikowanej siły roboczej we wszystkich dziedzinach będzie poważnym wyzwaniem w przyszłym roku. Wśród rodzinnych i prywatnych przedsiębiorstw poligraficznych będzie trwała walka o wysokiej jakości zasoby.

Nie da się uniknąć wąskiego gardła w zakresie zasobów, zwłaszcza że żadne przedsiębiorstwo poligraficzne nie inwestuje aktywnie w kształcenie siły roboczej.

Ludzie są zgodni co do tego, że na najbardziej podstawowym poziomie pracownicy niewykwalifikowani i półwykwalifikowani znajdują nowe szanse, czy to poprzez powrót do swoich społeczności, czy też poprzez podjęcie innej pracy na stanowisku podstawowym. Tradycyjnie operatorzy uczą się w pracy od swoich przełożonych. Równowaga w zatrudnieniu zmienia się, gdy poziom podstawowy ulega pogorszeniu.

Obserwują oni wysokiej jakości maszyny, które nie dają wymaganych rezultatów, ponieważ operatorzy nie są wystarczająco wykwalifikowani. Pomyśl o problemie, gdy ceny materiałów nadal rosną, cytaty rosną w lockstep, a przewidywana produkcja nie jest dostarczana, ponieważ personel nie jest wystarczająco wykwalifikowany do obsługi maszyn.

Wzrost e-handlu

Zachowania konsumentów zmieniły się diametralnie w czasie epidemii, wpływając na branżę opakowań. Dostarczanie do domu żywności i dóbr konsumpcyjnych zwiększyło zapotrzebowanie na pojemniki do pakowania, za czym poszło rosnące doświadczenie unboxingu.

"Aspekt eCommerce produktów konsumenckich rozkwitł podczas epidemii i później, a wielu konsumentów zwróciło się ku zakupom online". Tendencja, która niewątpliwie będzie się utrzymywać. Przewiduje się, że do 2021 roku sprzedaż artykułów spożywczych online w Stanach Zjednoczonych będzie stanowić 12,4 procent całej sprzedaży eCommerce. Według innego raportu, liczba cyfrowych nabywców artykułów spożywczych w Stanach Zjednoczonych wzrośnie ze 131,6 mln w 2020 roku do 137,9 mln w 2021 roku. To 4,8% wzrostu w skali roku.

Tak więc, argumentuje dalej, że eCommerce jest nowym trendem, który jest tutaj, aby pozostać.

Wraz z tym twierdzi, że pojawiające się technologie cyfrowe, takie jak rzeczywistość rozszerzona (AR), rzeczywistość wirtualna (VR), rzeczywistość mieszana (MR) i media społecznościowe są przygotowane do zajęcia centralnej pozycji. "Firmy wykorzystują ten tani, a zarazem angażujący zasób do niemal wszystkiego - od nowych koncepcji, przez naukę, po produkty i usługi, you name it".

Również sztuczna inteligencja ewoluowała przez lata, ale wydaje się, że era po zamknięciu zakładu przyspieszyła jej wykorzystanie w jeszcze większej liczbie działów druku i opakowań, w tym w dziale postdruku, księgowości i tak dalej. Powiedzielibyśmy, że te trendy nie tylko pozostaną, ale można oczekiwać ich nowszych, innowacyjnych awatarów w nadchodzących latach.

Personalizowane opakowania

Jednym z najlepszych wyborów, jakie możesz zrobić, jest wymyślenie pomysłu oferowania spersonalizowanych opakowań na rynku. To dlatego, że jest to trend pudełek na miarę, który będzie odgrywał znaczącą rolę w kolejnych latach. Nie jest za późno, aby dołączyć do tego trendu i skapitalizować go.

Korzystając z personalizowanych pudełek, nie będziesz musiał się o nic martwić ani mieć drugich myśli. To dlatego, że dzięki ulepszeniom technologicznym, masz teraz możliwość pójścia naprzód ze spersonalizowanymi pudełkami do pakowania. Druk cyfrowy i oprogramowanie do projektowania pudełek do pakowania będą w stanie zapewnić Ci całą pomoc, której potrzebujesz.

Według nowego badania przeprowadzonego z pomocą ekspertów marketingowych, personalizacja będzie mogła mieć znaczący wpływ na decyzje zakupowe podejmowane przez klientów na całym świecie. Jeśli jesteś zbyt późno, aby wykorzystać ten trend, twoi konkurenci będą. To jest coś, do czego nie powinieneś dopuścić. Powinieneś być pierwszą firmą, która wejdzie na rynek z personalizowanymi pudełkami do pakowania. Wtedy będziesz w stanie uchwycić zainteresowanie klientów i zatrzymać ich wokół swojej firmy.

Jeśli chodzi o pudełka do pakowania, nie ma czegoś takiego jak jedno rozwiązanie dla wszystkich. Będziesz mógł zbadać rzeczy, które dostarczasz na rynek i zbadać pudełka do pakowania, które dostarczasz. Następnie będziesz w stanie wymyślić największe sposoby ich personalizacji. Tymczasem możesz zrobić trochę badań w Internecie, aby zebrać pomysły na inspirację.

Liczba marek skupiających się na konkretnych rynkach konsumenckich rośnie z czasem. Twoja marka najprawdopodobniej już zaczęła to robić. To właśnie od niej powinieneś zacząć pracę nad pudełkami do pakowania. Wynika to z dokładnego zrozumienia Twojego rynku docelowego. Wystarczy, że zaoferujesz spersonalizowane pudełka do pakowania swojemu rynkowi docelowemu, a otrzymasz najlepsze wyniki, jakie można sobie wyobrazić.

Będziesz również w stanie opowiedzieć historię za swoją firmą, jak również dać spersonalizowane pudełka do pakowania na rynku. Wtedy możesz stworzyć emocjonalną więź między klientami a Twoją marką. Innymi słowy, jest to skuteczny sposób, abyś mógł zaangażować się z nimi na indywidualnym poziomie. Pomoże Ci to w uczynieniu Twojej oferty atrakcyjną.

Cyfrowy short-run

Według naszych badań, w ostatnich dwóch latach pandemii nastąpiła zmiana paradygmatu w wymaganiach dotyczących druku, która faworyzowała cyfrowe opakowania i etykiety krótkoseryjne. Książki typu "print-on-demand" są bardziej popularne niż kiedykolwiek. Druk cyfrowy i cyfrowe zdobienia będą przyszłością marketingu poligraficznego na wysokim poziomie. Pojawi się zapotrzebowanie na niestandardowe rozwiązania w zakresie opakowań, aby zaspokoić różnorodne potrzeby dzisiejszej młodzieży. Z niecierpliwością czekamy na możliwości adaptacyjne i opłacalne opcje uszlachetniania druku krótkoseryjnego w przyszłych zastosowaniach druku.

Opakowania krótkoseryjne o rosnącym stopniu personalizacji i ornamentyki to kolejny trend, na który należy zwrócić uwagę w 2022 roku. "Obserwujemy globalnie wzrost liczby marek D2C (direct to consumer)". Ta "kreatywna gospodarka" opiera się na generowaniu produktów, które służą małej populacji docelowej, a skala nie jest traktowana jako dany cel. Rosnącą popularnością cieszą się marki niszowe, od domowych piekarzy, przez ekologicznych rolników, po butikowych projektantów. Wymagają one atrakcyjnych opakowań w mniejszych ilościach.

Niektórzy Ludzie znajdują nieregularny zalew prac w druku komercyjnym. Był czas, kiedy dokładnie wiedzieliśmy, ile zleceń będziemy wykonywać w nadchodzącym miesiącu. To się całkowicie zmieniło. Tak więc zwycięską mantrą dla druku komercyjnego w 2022 roku byłaby szybkość. Twoja zdolność do szybkiej realizacji zadań przyniesie Ci więcej zleceń. Motywem przewodnim na rok 2022 będzie to, że trzeba to robić, póki świeci słońce.

Z punktu widzenia przetwórcy opakowań luka w krótkich seriach wysokiej klasy kartonów powiększa się. "Ta dziura pozostaje niewypełniona". W 2022 roku opakowania zdecydowanie będą rosły, ale tylko dla zorganizowanych przedsiębiorstw.

Konsolidacja w branży opakowań

Nowy rok, zdaniem dyrektora Printmann Offset, będzie rokiem odrodzenia i odwrócenia. Ostrzega jednak, że nie będzie to łatwe, ponieważ oprócz zwiększenia wydajności produkcji poprzez automatyzację procesów, przetwórcy opakowań będą musieli odkryć sposoby na zmniejszenie przestojów i odpadów.

"Innym obszarem, w który branża musi zainwestować, jest inteligentna rekrutacja, szkolenia i podnoszenie kwalifikacji oraz zatrzymywanie talentów". "Korzyści będą widoczne z czasem, a nie natychmiast. "Jednak 2022 pozostanie rokiem konsolidacji, z wieloma firmami dążącymi do zdobycia terytorium i przewagi konkurencyjnej poprzez strategiczne sojusze i partnerstwa".

Niektórzy przewidują, że dojdzie do dodatkowych konsolidacji. "Zmienność cen surowców będzie miała wpływ na dolne linie w nadchodzącym roku". Z niecierpliwością czekamy na trwającą konsolidację opakowań. "Z niecierpliwością czekamy również na wprowadzenie zakazu stosowania tworzyw sztucznych jednorazowego użytku i korzystny wpływ, jaki wywrze on na naszą branżę.

Problemy z opakowaniami

Niektórzy Ludzie z branży uważają, że zrównoważony rozwój będzie odgrywał znaczącą rolę w branży opakowań w przyszłości. "Rozwój materiałów do opakowań elastycznych będzie rewolucyjną transformacją w branży, wpływając na okres trwałości produktu, wzornictwo i sekwencje kolorów oraz inne cechy, wywołując wiele dodatkowych zmian.

"Rosnąca średnia długość życia zwiększy popyt na artykuły związane z opieką zdrowotną i farmaceutyczną, a także leki bez recepty i suplementy diety.

W przyszłym roku będzie też więcej konsumentów. "Rodziny nuklearne i wzrost liczby osób żyjących w pojedynkę spowodują, że pojawi się więcej konsumentów, szczególnie w młodszych grupach wiekowych, którzy chętniej będą robić zakupy wszystkich artykułów pierwszej potrzeby w mniejszych ilościach i częściej, co będzie miało znaczący wpływ na wielkość paczek". "Jesteśmy podekscytowani tym intrygującym rynkiem".

Jednak nie wszystko jest idealne w branży opakowań. Według niektórych osób, sektor ten jest nękany przez problemy od dłuższego czasu. Na początek, podstawowym surowcem w tej branży jest papier i tektura. W Indiach papier artystyczny i karty artystyczne są w większości importowane. Koszty wszystkich rodzajów papieru i tektury wzrosły o 50-60% w ciągu ostatnich 8-10 miesięcy. "Koszt tuszy i lakierów UV również wzrósł o ponad 80%" - twierdzą. "To samo można powiedzieć o wszystkich nakładach, takich jak tusze, chemikalia, folie, płyty, kleje i tak dalej".

Według badań czynniki przyczyniające się do tego wzrostu obejmują wzrost frachtu morskiego; niedobór materiałów w wyniku słabej produkcji z powodu blokad Covid; niedobory importowanego złomu; rosnące koszty paliwa; oraz wzrost kosztów innych lokalnych nakładów. "Chiny są dla nas również źródłem fotoinicjatorów i chemikaliów" - dodaje. Rząd zwiększył podatek GST na niektóre materiały drukarskie i opakowaniowe (kartony z tektury falistej) z 5% do 18%.

Wszystkie wymienione czynniki przyczyniły się do wzrostu zapotrzebowania na kapitał obrotowy. Jednak fabryki druku i opakowań są obecnie uwięzione pomiędzy głównymi dostawcami a dużymi klientami. "Będziemy musieli zobaczyć, jak sobie z tym poradzimy w nadchodzącym roku".

Tymczasem niektórzy, twierdzą, że wzrost w branży druku i opakowań jest związany z ogólnym wzrostem gospodarczym. Idą dalej mówiąc, że gospodarka wzrośnie o ponad 8% w nadchodzącym roku w wyniku stabilnej administracji; kontroli Covid-19 poprzez immunizację; polityki rządowej / zachęt dla nowych inwestycji; wydatków na infrastrukturę, i tak dalej.

"Wszystkie te powody będą napędzać popyt na różne towary. "Ponadto większość krajów szuka alternatywy produktowej dla Chin, Pakistanu, a Indie są najlepszą opcją." W związku z tym uważamy, że nadszedł czas, aby zwiększyć naszą zdolność do produkcji rzeczy wysokiej jakości."

Wzrost w zakresie opakowań elastycznych

Każda firma, która śledzi rozwój pudełek do pakowania, powinna skupić się na koncepcji elastycznych pudełek do pakowania. Jest to rosnąca z czasem popularność. Jest jeszcze jedno wyjaśnienie popularności tego stylu pudełek opakowaniowych. To nic innego jak postęp techniczny, który możemy zaobserwować obecnie na świecie. Widzimy, jak elastyczne materiały opakowaniowe są dostępne dla firm do wykorzystania w wyniku ulepszeń technicznych. Twoja firma powinna po prostu podążać za takimi trendami i zaopatrzyć się w odpowiednie pudełka do pakowania.

Istnieje kilka znaczących zalet korzystania z elastycznych pudełek do pakowania i oprogramowania do projektowania opakowań produktów. Jedną z najbardziej znaczących zalet będzie dodatkowa wygoda zapewniona przez przechowywanie. Podczas przechowywania elastycznych pudełek opakowaniowych nigdy nie będziesz musiał zmagać się z żadnymi kłopotami. Z drugiej strony, te pudełka opakowaniowe zapewniają zwiększoną trwałość.

Pudełka do pakowania mogą również pomóc w zapewnieniu lepszych doświadczeń dla klientów. Na przykład, klienci będą mogli łatwo otworzyć elastyczne pudełka do pakowania. Nawet po otwarciu będą mogli ponownie zamknąć pudełka i zabezpieczyć znajdujące się w nich resztki. Ponadto, będą Państwo mogli zmniejszyć ilość materiałów używanych do produkcji pudełek do pakowania. Pomoże to w obniżeniu ogólnych kosztów produkcji pudełek do pakowania.

Dla właścicieli firm eCommerce, elastyczne pudełka do pakowania są wysoce sugerowane. Jednak inne firmy również będą mogły z nich skorzystać.

Wykorzystaj oprogramowanie web2pack, aby przyciągnąć klientów, którzy chcą spersonalizowanych opakowań do druku

Web-to-pack to oprogramowanie do projektowania opakowań, które pomoże Ci wdrożyć najlepszy scenariusz sprzedaży dla konkretnej grupy odbiorców i typu sklepu.

Twoi konsumenci wybierają typ opakowania, który chcą, wprowadzają odpowiedni rozmiar i przesyłają własne zdjęcia nadruków. Zmienne projekty dla wielu języków lub specjalnych promocji są generowane i dodawane do koszyka za pomocą jednego kliknięcia.

Dla Twojego klienta równie proste jest stworzenie specjalnego opakowania jubileuszowego z "10% większą zawartością", jak i dostosowanie wymiarów pudełka do 10% większej zawartości. Gotowe dane do druku są dostarczane przez redaktora bezpośrednio do Twojego procesu produkcyjnego. Ustaw kryteria, z których Twoi klienci będą korzystać przy tworzeniu i aktualizowaniu oprogramowania do projektowania opakowań z wyprzedzeniem, w oparciu o indywidualne możliwości produkcyjne.

Sprawdź, jak to działa:

Oprogramowanie Web2pack ułatwia wdrożenie cyfrowego trendu w opakowaniach.

Komunikacja

Nasz obecny rozwój produktów koncentruje się na dostarczaniu zmieniających się treści graficznych, a także konfigurowalnych rozmiarów i kształtów dla przemysłu opakowaniowego.

Wizualizacja

Klienci mogą obejrzeć wcześniej zaprojektowane opakowania ze wszystkich stron dzięki podglądowi 3D. Narzędzie animacyjne daje widok wnętrza opakowania, służąc jednocześnie jako instrukcja składania.

Automatyzacja

W zależności od przepływu pracy klienta, automatycznie przekazuj dane dotyczące druku do produkcji. Pozwala to elastycznie reagować na różne potrzeby klientów, a jednocześnie wymaga tylko jednego interfejsu do zarządzania zleceniami. Pozwala to elastycznie reagować na różne potrzeby klientów, wymagając jednocześnie tylko jednego interfejsu do zarządzania zamówieniami.

Wniosek

W oparciu o to, co widzieliśmy w latach 2020-2021, są to najbardziej dominujące trendy dla pudełek do pakowania w 2022 roku i później. Nadszedł czas, abyś zmodyfikował swoje pudełka do pakowania, aby odzwierciedlić te zmiany. Wtedy będziesz mógł kontynuować trendy i czerpać z nich maksymalne korzyści.