Jak skutecznie promować escape roomy
Escape roomy stały się w ostatnich latach coraz bardziej popularne. Jednak ich popularność spowodowała wzrost konkurencji. Dlatego też firmy te muszą znaleźć nowe sposoby na to, jak skutecznie promować escape roomy.
Escape roomy są mistrzami w utrudnianiu klientom ucieczki z ich pokoi. Ale jak mogą zastosować tę samą zasadę, aby żaden klient nie uciekł z ich kampanii marketingowych?
4 oszczędne wskazówki, jak wypromować swój escape room
Według badań, większość escape roomów używa Facebook Ads i SEO (search engine optimization) w swoich kampaniach marketingowych. Jednak, gdy właściciele firm szukają więcej sposobów na promocję escape roomów, mogą znaleźć bardziej opłacalne alternatywy marketingowe.
- Word-of-mouth - Jest to poręczne narzędzie marketingowe. Firmy prowadzące escape roomy muszą mieć ekscytujące i zabawne pokoje, aby mieć długotrwały wpływ na swoich klientów. Jest to bardzo prawdopodobne, gdy ktoś poleca miejsce swoim przyjaciołom lub rodzinie, aby spróbowali. Poza tym, escape roomy mogą również oferować zachęty za przyprowadzenie większej liczby klientów, takie jak darmowa gra.
- Strony internetowe z recenzjami - Word-of-mouth nie pozostaje już tylko do świata offline. Pewien rodzaj word-of-mouth odbywa się również online na stronach z recenzjami, takich jak TripAdvisor, Facebook, czy Google My Business. Escape roomy muszą śledzić to, co mówi się w sieci i upewnić się, że utrzymują dobrą ocenę.
- Email Marketing - Stwierdzono, że tylko 15% klientów wraca do tego samego escape roomu, w którym jest duża konkurencja. Dlatego escape roomy muszą posiadać bazę adresów e-mail, aby komunikować się z poprzednimi klientami. Te e-maile mogą dostarczać różnych zachęt, aby ci gracze powrócili i w ten sposób zminimalizować liczbę klientów.
- Sprzedawaj emocje - Pierwsze wrażenie jest bardzo ważne i z tego powodu escape roomy muszą się postarać o swój wizerunek. Nie tylko muszą mieć nieskazitelne strony internetowe, ale także potrzebują treści na swoje konta w mediach społecznościowych. Treści te mogą pochodzić od zespołów, którym udało się uciec z ich pokojów, a nawet ze zdjęć royalty-free. Kiedy klienci widzą szczęśliwe twarze, szczególnie te autentyczne, są bardziej skłonni spróbować czegoś nowego.
Wnioski
Rosnąca konkurencja zmusza escape roomy do poszukiwania alternatywnych sposobów marketingowych, które pozwolą im wyróżnić się na tle konkurencji. Ten artykuł rzucił światło na krytyczny dla escape roomów temat, jak skutecznie promować escape roomy. Alternatywne sposoby marketingowe, o których wspomina ten artykuł, są sprawdzonym sposobem, który gwarantuje dobre rezultaty, jeśli zostanie wykonany poprawnie.