Post

9 sposobów na stworzenie pilnej potrzeby w Twoim sklepie internetowym

Internet całkowicie zmienił sposób, w jaki prowadzimy interesy. Nie ma już firm przetrwać poprzez słowo z ust, a marketing online, w przeważającej części, przejął. Jednak dzięki sklepom internetowym powstał zupełnie nowy paradygmat marketingu, a znaczna część tego nowego paradygmatu opiera się na tworzeniu pilności w sklepie internetowym. Tutaj przyjrzymy się dokładnie, jak pilność może poprawić konwersje.

1. Zaoferuj 'ograniczoną czasowo' darmową wysyłkę

Jeśli jest jedna rzecz, którą konsumenci kochają, to jest to darmowa wysyłka. W większości przypadków wysyłka może być wliczona w koszt produktu lub usługi, a idea darmowej wysyłki jest bardziej iluzją. W rzeczywistości koszty wysyłki często mogą być wliczone w ogólną cenę produktu, jednak pojęcie darmowej wysyłki jest nadal bardzo kuszące.

2. Wdrażaj ostrzeżenia o niskim stanie magazynowym

Ogólnie rzecz biorąc, ludzie mają tendencję do pragnienia rzadkich przedmiotów. Firmy detaliczne wiedzą od dziesięcioleci, że tworzenie fałszywego poczucia rzadkości poprawia sprzedaż. W rzeczywistości, nie zawsze musi istnieć uzasadniony przypadek niedoboru, ale przedstawienie sytuacji jako takiej może nadal mieć pozytywne skutki. Na przykład, częstą taktyką stosowaną przez odnoszące sukcesy firmy jest po prostu mówienie: "pozostało już tylko 15 produktów".

3. Nagradzaj pierwszych nabywców

Inną skuteczną taktyką jest nagrodzenie pierwszej fali kupujących dodatkowym produktem lub usługą. To nie zawsze musi przyjść w formie wtórnego produktu lub usługi, może to być również zniżki lub kodu kuponu. Tak czy inaczej, oferowanie pewnego rodzaju nagrody za wczesny zakup produktu zazwyczaj wywołuje poczucie pilności u kupujących.

4. Zaoferuj zniżkę w odpowiednim momencie

Porzucone wózki są jednym z największych problemów, z jakimi borykają się sklepy internetowe. Dla tych, którzy nie są świadomi, porzucony koszyk jest, gdy osoba dodaje produkt lub usługę do swojej torby, ale nie kończy się zakończyć zakup. Najprościej jest skonfigurować system, w którym jeśli ktoś stoi na ekranie kasy przez dłuższy czas, na ekranie pojawia się wyskakujące okienko z reklamą oferującą zniżkę na dokończenie zakupu w tym momencie.

W rzeczywistości rabat nie musi być duży, może wynosić nawet 10-15 procent. Nawet w chwili zniżki w wysokości 5% może być wystarczające, aby kołysać osobę do zakończenia ich zakupu.

5. Zaoferuj promocję

Każdy, kto widział kanał zakupów wie, oferując promocję jest doskonałym sposobem, aby przekonać kogoś do ukończenia zakupu. Promocja nie musi być czymś luksusowym lub specjalnym, dla większości ludzi, pomysł, że otrzymują coś za darmo jest wystarczająco dużo, aby stworzyć pilną potrzebę z Twojego sklepu internetowego.

6. Nagradzaj kupujących rabatami od firm partnerskich

Innym wielkim taktyka jest oferowanie zniżki z innego sklepu internetowego, gdy produkt jest zakupiony. Wymaga to zbudowania relacji z inną firmą, a strategia ta może być zoptymalizowana, jeśli obie firmy zsynchronizują sprzedaż.

7. Użyj licznika odliczającego

Tak proste, jak może się wydawać, za pomocą licznika odliczania jest doskonałym sposobem, aby wywołać pilność w kupującego. Założenie jest takie, że jeśli poczują, że dana cena będzie dostępna tylko przez ograniczony czas, będą zmuszeni do skorzystania z oferty.

8. Użyj Scarcity

Scarcity jest jednym z najstarszych taktyk marketingowych wokół. Chodzi o to, że jeśli osoba wierzy, że jest tylko ograniczona podaż czegoś są one bardziej prawdopodobne, aby być napędzane do zakupu danego produktu lub usługi. Najlepszym sposobem, aby wywołać uczucie niedostatku jest poprzez wymienienie niskiej ilości na stronie zakupu.

9. Podaj kod kuponu

Kody kuponów dają zniżkę na przyszłe zakupy i, gdy są reklamowane z wyprzedzeniem, mogą wywołać poczucie pilności. Przykładem dobrej oferty z kodem kuponu może być "kup w ciągu najbliższych 15 minut i otrzymaj 10% od następnego zakupu". Oczywiście, ten rodzaj oferty zależy od oferowanego produktu lub usługi.

Lauren Groff jest pisarzem technicznym w Dissertation Writing Service i State Of Writing. Poza tworzeniem artykułów technicznych, Lauren pracowała w dziale HR w firmie IT.